7 Ağustos 2012 Salı

Tılsımlı melodiler esliginde balkon keyfi ♫♪♩

Pek fırsat bulamadım bugünlerde bloğum da bir şeyler paylaşmaya. Nasıl geçiyor günler de pek anlamış değilim zaten :)) Aldım kahvemi yanıma balkonumda yazıyorum sizlere bu satırları. Hava harika, gökyüzü de öyle. Pek garip duygular hissediyorum bu gece. Bir şeyler yapmaya başladım hayatım için, düzene girmeye başladı her şey.Daha bir mutlu, daha bir huzurluyum.

Gecenin karanlığında rüzgarın hafif sesiyle birlikte müzik dinlemek istedi canım.
Sonra düşündüm
O tılsımlı müzikler, bizi bizden alan melodiler, sözler. 
Garip duygular bunlar.Anlamak için çabaladığım halde anlayamadığım ,hayatımda da hiç bir zaman anlayamayacağım duygular. ♬♫♪♩

Müzik insanın hayını değitirir mi derseniz?Düşünelim! Evet değiştiriyor. Geçen gün radyo da İlhan İrem den "Boşver Arkadaş" şarkısını dinlerken sen ne yapıyorsun dedim kendi kendime? Ya da geçen gün Whisperings Solo Piano Radio dinlerken David Nevue den "Eden Again" sonatını dinlerken bir garip hissettim kendimi. Nedendir bilinmez ama pek takılırım böyler şeylere. Anlamlı şeyler bunlar öyle değil mi sayın okuyucum. Gelin sizinle güzel bir deneme yapalım. Hayatınızda etkilendiğiniz sizi sizden alan şarkıların listesini hazırlayalım. Bakalım duygularımız bu aralar ne diyor, biraz kendimizi dinleyelim, kendimizi müziğin o güzel tınısına bırakalım. Hayal kuralım? Ne kadar kolay aslında bunları yapmak. Günün bir saatini bile kendimize ayırsak ne kaybederiz ki. Ama sadece kendimizi, yapmak istediklerimizi düşünelim.Yarınlara dair. Kendi dünyamızı hayal edelim o tılsımlı melodilerle. Yaşamak istediğimiz yeri, yanımızda olmasını istediğimiz kişiyi. Hayat o kadar garip ki aslında. Zaman o kadar çabuk geçiyor ki. kimse farkında değil yapılması gereken şeylerin çokluğunu. Bir görsek ne güzel hayat, ne kadar anlamlı ve ne kadar büyülü. Hadi o zaman bu geceden sonra herşey başka olsun. Yeni bir hayat, yeni bir gün ve yeni heyecanlar. Müzik dedik o zaman bugünü mazi kabul edip Sezen Aksudan * 'Yine Yeni Yeniden' şarkısı gelsin bizlere. ♫♪♩








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...