23 Ocak 2020 Perşembe

Bir Şarkı Molası ♪ ♫



.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluyorum, yaşıyorum.. Daha önce söylemiş miydim hatırlamıyorum. Büyümekten pek hoşlanmıyorum. Hayallerim belki biraz çocuksu kaldı bu zamanlara.. Ama her şeye inat çabalıyorum, hayal kurmaya devam ediyorum.. Hey zaman ne olur beni bu halimle bırak.. Değiştirmek isteseler de sakın izin verme! Tozlu sihirli bir kavanozda sakladığım bu halimi kimsenin bulmasına izin verme..






Yorgun hislerim, bütün hayallerim yalan olmuş
Yakılmış gemiler, dönülmez geriye artık
Çok geç oldu ben kalkayım
Siz bana aldırmayın
♪  ♫ ♪  ♫ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...