18 Eylül 2012 Salı

yagmurlu,müzikli garip bir hafta ♫♪


Döneli 15 gün oldu ama içimden gelmedi bir şeyler yazıp paylaşmak . Dolu dolu bir Ankara gezisi gerçekleştirdim. Anlatacak çok şey var aslında. Bu garip ruh halimin geçmesiyle  her şeyi anlatmak isterim sizleri.Okuduğum kitaplardan bahsetmek isterim. Ama bu aralar böyle. Bu hafta ders seçimleri falan derken geçip gidiyor. Artık düzenimi kurmalıyım. Öyle işte garip bir ay Eylül. Sanki ruhum bana inat direniyor bu mevsime.Oysa ki ne çok severim ben sonbaharı. Belki bu yıl yapmak istediklerimi yapamamak düşüncesi korkutuyor. Biran önce günlerin geçip gitmesini istiyor ve günleri kovalıyorum. 

İşte bu aralar böyle Jehan Barbur şarkıları dinliyorum bolca. Kitap okumama kaldığım yerden devam ediyorum. Kendi içimde yaşıyorum.


1 yorum:

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...