30 Temmuz 2012 Pazartesi

Gün ortasında yapacak bir sey bulamamak.


Günün bu saatleri evde olmaya yeni yeni alışıyorum okul tatil olduğundan beri, (fazla oldu ama ben daha yeni yeni  fark ediyorum bunu olsun artık ) yapacak şeyler konusunda hayli kafam karışık. Okulda ki 3.dönemim için yapacaklar listesi hazırlamaya kalktım ama bölümüm gereği, geniş kapsamlı bir araştırma için bir günün yetmeyeceğine karar verdim. Neyse bende bundan vazgeçip gazetelerde ne var ne yok diye bakındım. Azizim biz gençler artık gazetenin kokusunu unuttuk! İnternet hayatımıza girdi gireli pek de iyi şeyler olmuyor. Eskiden o gazete ve mürekkebin taze kokusuna bayılırdık biz çocuklar.Babamın elinden gazeteyi alıp o sayfaları ilk açan kişi olmak için  ne muziplikler yaptığımı hatırlıyorum şimdi :) şimdi ise her şey bir tuşla elimizde. Samimiyetsizlik var yazar okur arasında artık azizim öyle değil mi?

Öncelikle bugün Sabah gazetesinde Haşmet Babaoğlunun köşe yazısı dikkatimi çekti. Ne de güzel dile getirmiş hissettiklerimi. Yazının başlığı  'Olimpiyat açılışları. Bir ben mi sevmiyorum'. Kesinlikle okunması gereken bir köşe yazarı Haşmet Babaoğlu. Hele ki pazar notları yok mu! Kahveni yap al gazeteni keyifle oku yazısını. Bugün ki yazısına aşağıdan ulaşabilirsiniz! Herkese iyi okumalar diliyorum :))

http://www.sabah.com.tr/Yazarlar/babaoglu/2012/07/30/olimpiyat-acilislari-bir-ben-mi-sevemiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...