31 Temmuz 2012 Salı

müzik müzik müzik ♫♪♫

Sevgili Blogum,

Bugün kötü bir baş ağrısıyla güne başladım. Ne ağrı ama bu saate kadar hala o ağrının etkisindeyim!yapmam gereken şeylerin ancak yarısını yapabildim. Olsun telaşsız, dertsiz bir gündü. Bugün ki maceram annemin dikiş makinesini elime alıp kağıt üzerinde alıştırma yapmak oldu. evet bekle beni dikiş dünyası değişik şeyler yapacağıma buradan söz veriyorum hehehe :)) İki gündür okumalarıma ara verdim ve çok büyük üzüntü duyuyorum.İlerleyen saatler de yeni aldığım bir kitaba başlamayı düşünüyorum (tabi ki baş ağrım geçerse).Kitabın adı Bangır Bangır Ferdi Çalıyor Evde.Mahir Ünsal Eriş'in kitabı.Biran önce okumaya başlamak istiyorum!!!

Şöyle komik bir şey de var başımın ağrısını müzik geçirebiliyor o yüzden bu saatlerimi müziğe ayırmaya karar verdim.

İlk şarkım Mohsen den geliyor. Mohsen abi bize 'Nobahari' diyecek. Arkasından da bir Neşet Ertaş dinlesek fena olmayacak hani. O zaman o da bize 'Allı Turnam' desin. iyi dinlemeleeer :)) ♫♪♫



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...