20 Ağustos 2012 Pazartesi

bayram gelmis hos gelmis.


Evet biz bu bayram bir çılgınlık yapıp bayramı yazlıkta geçirdik.Çokta iyi oldu. Şehrin gürültüsünden bir kaç gün uzaklaşmak çok iyi geldi çok. Kitap okudum, müzik dinledim, film izledim. Arkadaşımla vakit geçirdim :)) ben dememişmiydim ramazandan sonra eski halime döneceğim diye. Veee tatataaa ben geldimmmm :))

Bayrama mutlu bir şekilde girdik. Çünkü kardeşim artık üniversiteli!! Mühendis olacak o mühendis :))  Eh böyle güzel bir haberle girince bayrama,daha bir güzel geçiyor günler tabi ki.

Bayram sabahı yine her zamanki gibi büyük anneannede toplanıldı. Dayılar,teyzeler, ve kuzenler olarak. Sonra ver elini yazlık! Şimdi ise size bu satırları yazlıkta ki balkonumdan yazıyorum. Hava biraz serin burada ama çekirge sesleri içinde güzel günler geçiriyorum.


Ben bu doğanın hastasıyım ağaçlar, böcekler, kuşlar bir başka dünyadan olmalı. Kimse doğanın kıymetini bilmez oldu. Herkes de bir koşuşturmaca.Biz hayata bağlı değilizde, hayat bize bağlı artık. Peh ne saçma.Babama diyorum ki ben yaşlanınca asla böyle olmayacağım. Gideceğim bir sahil kasabasına orada yaşayacağım.Tavuklarım ve ineklerimde olacak hehehe. Entelköy Efeköye Karşı filmini duymuşsunuzdur. Bir Yüksel Aksu filmi. Heh şte orada ki Etelköy gibi bir yerde yaşamak istiyorum. Motorlu taşıtların yerine develeri bineceğim azizim ben!  Asla denizsiz olmaz. Deniz de istiyorum o köyde ben. Ohh miss :))

İşte böyle sevgili okuyucularım bugün büyük anneanne ile konuşurken zamanın nasıl geçtiğinden konuştuk. Zor artık zamanı yakalamak. Nasıl zaman geçiyor kimse bilmez olmuş.

*******
Ve diyoruz ki böyleydi işte hayat: "Kaza vardı, talih vardı; aşk vardı, yalnızlık vardı, neşe vardı, kader vardı, bir ışık, bir ölüm ama belli belirsiz bir mutluluk da vardı."

Unutmamak gerekiyor bunları azizim unutmamak.

                            iyi bayramlar herkese.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...