15 Ağustos 2012 Çarşamba

Bir gün daha yasandı ve bitti.

Sevgili okuyucularım,


Çok verimsiz günler geçirmekteyim. Ne kitabı mı okuyabiliyorum ne de istediğim şeyleri yapabiliyorum. Kendime gelmeliyim biran önce. Sürekli yakın çevreme bunları söylemekten bile yoruldum.Dedim ya garip bir ruh hali içindeyim diye.

Ama bugün kendime ayırdığım saatlerde A Haber kanalında yayınlanan Selahattin Yusuf  ve Haşmet Babaoğlu'nun sunduğu Kaçış Planını izledim. İyi ki de izlemişim. O kadar öğretici, o kadar verimli bir programdı ki size anlatamam. Herkese tavsiye ediyorum muhakkak ki bir salı gününüzün iki saatini bu programa ayırın. Şiir, edebiyat, şarkı ve daha bir sürü şey konuşuluyor programda.

Düşünelim başka ne yaptım acaba bugün ben?Ailemle çokça zaman geçirdim. Annemi mutlu ettim ki annemi mutlu etmek biraz zor  hayatımda ki zorlu mücadelelerden biri diyebilirim. Yemek yaptım ve gözüne girdim ;) Maillerimi kontrol ettim. Ve bolca Teoman dinledim. En iyi o anlıyor beni bu aralar galiba. Dedim ya verimsiz günler bu günler. Umutsuzluğun dibine vurulduğu günler.

Sizlere güzel bir resim ile veda ediyorum.

                                            Verimli zamanlar dilerim herkese :)




                                                                                                                                                                                                    


"Oturdum. İçimde bir vapur düdüğü sesi ve bir duman uzanıyor. İkisinin de izine takılarak dalıyorum. 
Hep o ağaç."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...