16 Ağustos 2012 Perşembe

Gittikce uzayan bir gün.

Evet evet yanlış duymadınız. Kırmızı Sihirli Tramvay  artık zaman problemini çözmeye başladı.
Kitapta okudum bugün filmde seyrettim :) Ama şunu fark ettim ki ben bir aydır kendi halinde yaşayan biri olup çıkmışım. Ne dışarı çıkar olmuşum ne de arkadaşlarına zaman ayıran. Çoğunlukla ailesiyle vakit geçiren, hava karardıktan sonrada yalnızlığına gömülen bir yaratığa dönüşmüşüm :) Buna da artık dur demenin vakti geldi mi ne?


Gelelim izlediğim filme! Elimde olanlardan daha farklı filmlere merak sardım bu aralar. Açtım google amcamı film aradım kendime. Mansfield Park (Umut Parkı) diye bir film takıldı gözüme. 2007 yapımı bir İngiliz filmi. Aslında bu filmin bir de kitabı varmış. Filmin afişinde ki eski kıyafetlere vuruldum da izledim bu filmi açıkçası. Eski zamanların havası, karmaşık ilişkiler derken filmin nasıl bittiğini anlamadım. Filmin konusu şöyle: Mutlu ama sefil bir hayat süren Fanny'nin ailesi onu daha iyi durumda olan ve Mansfield Konağında yaşayan teyzesinin yanına gönderiyor. Ailede sadece Edmund ile iyi geçinen Fanny zamanla ona aşık oluyor. Bir hafta sonu eve konukların gelmesi, Edmund'un başka biriyle nişanlanması, Fanny'nin hayatını değiştiriyor.

İyi zaman geçirmek için bence güzel bir film. Ama düşünceler görecelidir unutmamak gerekiyor.


Okuduğum kitaba gelirse hala Selahattin Yusuf'un "İsa Hanginiz" kitabını okuyorum. Şuan kitabın ortalarında gibiyim pek bir sevdim ben bu kitabı. Bitirince bolca konuşacağım kitap hakkında.


Öyle sevgili okuyucularım bugün pek bir huzurluydum. Köşe yazarlarımı okudum,müzik dinledim. Şimdide loş odamda size bu satırları Céline Dion dinleyerek yazıyorum.


                
                                          Herkese Musmutlu zamanlar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...