11 Ağustos 2012 Cumartesi

Bir karanfil ,yagsa yagmur / Büyülense yeniden dünya ♫♪

'Ve artık elimizde yalnızca şarkılar, kitaplarımız ve bir bardak kahvemiz kalır.'



Ah bu söz beni nasıl anlatıyor bir bilseniz sayın okuyucularım. Yalnız geceleri böyle kendimle, kitaplarımla kalabiliyorum bu aralar.Ama olsun garip bir huzur, tatlı bir mutluluk var üzerimde bu aralar.Arka fonda Yeni Türkü grubundan 'Karanfil' şarkısıyla yazıyorum. Çok keyifli :) Birazdan da resimde gördüğünüz kitabı okumaya başlayacağım. Kitabın adı 'İsa Hanginiz?' yazarımız Selahattin Yusuf. 
Kitabı eğer merak ediyorsanız Aşağıda ki linkte kitap hakkında yorumu okuyabilirsiniz.

Kitaba başlamadan önce Yeni Türkü'nün şarkıları beni hayal alemine sürükledi.
Ah o hayallerim,hayallerim,hayallerim!
Şuan bir yaz evinde, gramofonda eski bir şarkı ki (agora meyhanesi olsun) eşliğinde denize nazır bir balkonda keyif yapmak isterdim. Duvarlar beyaz olmalı hemde bembeyaz.Koltuklarımın rahat, beyaz üzerine mavi ve yeşil desenli bir kumaştanmış mesela, kütüphanem ise bembeyaz. Hayal ediyorum da yerlerde mumlar. Ortam oldukça loş ışıklarla aydınlatılmış. Hafif bir rüzgar eşliğinde yerlere kadar uzanan beyaz perdelerimin uçuşunu izliyorum.Balkondan gelen dalga sesleri beni başka diyarlara götürüyor.Sabahları uşsuz bucaksız sahilde yürüyüş yapıyorum. Yine rüzgar ve yine dalga var denizde. Yürüyüşten sonra mis gibi bir kahvaltı ne de güzel gelir. Kahvaltıdan sonra bol köpüklü, şekerli bir türk kahvesi eşliğinde kitap okumaaaaaaaak! Arkasından tüm gün etkisinde bırakacak bir film izlemeli.

İşte böyle sevgili okuyucularım. Ben hayallerimle birlikte kitabıma dönsem fena olmayacak hani :))

                                      dünyamdan sevgilerimle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...