22 Ağustos 2012 Çarşamba

Sihirli Otobüs *




Bugün güzel bir film izledim . Adı "Into The Wild"  2007 yılında gösterime girmiş. Uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü izlemeye fırsat bulamadığım filmlerden biri. Gerçek yaşam öyküsünden uyarlanan bir film. 

"Güçlü ol!Herşeyi yapabilirsin.Heryere gidebilirsin.Para,güç bunlar birer yanılsama,herşey burada.Burada olabilirsin sadece ben ve sen."  filmden bir alıntı bu cümle. Gerçekten insanı etkileyen cümleler saklı bu filmde.

Ben filmleri bu iyi, bu kötü diye ayırmayı pek sevmiyorum. Hepsinde bir emek var. Bence hepsi de birbirinden güzel. Konuları bakımından demiyorum. Gerçekten bazı filmlerin konuları var ki keşke çekilmeseydi dedirtecek kadar saçma. Her neyse. Ne diyordum Özgürlük Yolu insanı çok etkiliyor. Bir sürü notlar aldım filmi izlerken. Son okuduğum kitapta ki soru işaretlerine bir sürü daha soru işareti eklendi  :))


Film " yolu olmayan ormanlarda mutluluk vardır. yalnız yürünen deniz kıyısında sevinç. topluluklar vardır kimsenin zorla girmediği derin denizlerde ve sesinde de müzik. insanı az seviyorum diyemem, ama doğayı daha fazla" dizeleriyle başlıyor.

İzlerken mutlu olduğunuz bir film. Aslında filmin çok eleştirecek yanı var. İnsan her zaman daha fazlasını ister diyor filmde. Ve bu görüşe karşı çıkılıyor.Fakat ana kahramanında yaptığı da aslında bu. Ama 23 yaşında ki bir genç söz konusu. Dedim ya filme çok farklı açılardan bakabiliyoruz. 


 Filmde eleştirilen şey bence  bozulan dünyamız.O yüzden pek derinlere inmeye gerek yok. Ama şunu söylemek istiyorum ki ben filmi  hep mutlu son bekleyerek izledim. Ve sonunda da çok ağladım. Yaşadığımız aptal sisteme söylenip durdum.Kim ister ki ormanda açlıktan ölmek!  Ve film  gerçek kahramanın kendi kendine çektiği  mutlu bir fotoğrafla son buluyor. İçim bir tuhaf oldu o resmi görünce. Ama fotoğrafa bakınca  içten gelen, samimi bir gülümsemeydi yüzünde ki ifade.İyi ki yaşamışım bunca deneyimi dedirten bir gülümseme. 

Bence izlenilmesi gereken filmlerden. Herkes kendi dünyasından farklı şekilde algılıyabiliyor filmi. 
                                                                                           
                                             şimdiden herkese iyi seyirler.

Küçük bir dipnot: Unutmadan! filmin müzikleri oldukça iyi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...