23 Ağustos 2012 Perşembe

günün ganimetleri bunlar!




Sevgili okuyucularım bugün avare avare dolaştım sokaklar da. Kardeşim yeni üniversiteli oldu ya, onun için alış veriş yapalım dedik. Ve çıktık İstanbul sokaklarına. Ben ki (kendime bile şaşırdım) sıkıldım mağazaları dolaşmaktan. 
Ve kendimi en yakın 
D&R 'a attım. Elimde ki kitaplar bitmeden kitap almayacağım diye söz vermiş olsam da kendime, dayanamayıp yine iki kitap, üç film aldım. Aslın da okumadığım kitaplarım var elimde. Ama uzun süredir merak ettiğim kitapları da almasam olmazdı değil mi? :)) Daha yeni girdim eve.Birazdan güzel bir çay demleyip kitap okumaya başlayacağım ama daha karar veremedim neyi okuyacağıma!

Ben düşünüverirken hangi kitaba başlayacağıma sizde bir müzik arası yapabilirsiniz. Eskilerden bir parça geliyor bu akşamın anısına! ♫♪♫♪


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...