2 Eylül 2012 Pazar

iste ben buradayım.

Ben geldim hem de nasıl bir enerjiyle anlatamam size. Eylül ayını yazlıkta karşılamak pek hoş oldu.Alper Canıgüz'ün kitabına başlama fırsatı buldum.Gitmeden önce  yanıma Aktüel dergisi almıştım bir hafta boyunca yanımdan hiç ayırmadım onu.Ne hoş yazılar var bir bilseniz içinde. Haşmet Babaoğlu'nun yazısı pek bi güzel. Derginin bu sayısında Eski Yeni Aşklar diye güzel bir kitap var.Ağaçların altında bu kitaba da başladım.

Akşamları ise çıkıp yürüdüm, mehtaba karşı kahve keyfi yaptım arkadaşlarımla.

Küçük kuzuyla bahçe de oyun oynadık. Ona bir sürü şarkı söyledim masal anlattım.Pek bir ayrı kaldım sanal ortamdan. Takip edebildiğim kadar köşe yazılarını okudum. Kısacası kısa bir tatil yine iyi geldi bana.

Evet ben geldim ama salı günü yine gidiyorum.Bu sefer ise Ankara beni bekliyor. Eylül de Ankara nasıldır bilemiyorum. Ama arkadaşımla eğlenceli günler beni bekliyor desem hiçte yalan olmaz. Bir sürü kafe keşfettik. Tek tek onlara gitmeye çalışacağız. Boş kaldığım süre zarfında okumalarıma vereceğim kendimi. Salı gününe kadar elimde ki kitabı 

( Oğullar ve Rencide Ruhlar*Alper Canıgüz) bitirmeyi planlıyorum. Yanıma hangi kitabı alsam karar veremedim.Yine çanta hazırlama derdine düştüm.Ankara planlarını yaparken hep şu dize geldi aklıma hep.Ne hoş söylemiş Cemal Süreya.


Böyle sevgili okuyucularım bu aralar kendimle zaman 
geçiriyorum hepsi bu :))

1 yorum:

  1. merhaba izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...