24 Ağustos 2012 Cuma

denizin kokusunu severim ben.*

Biraz tatil yapma zamanı diyerek, sizlere bir süreliğine veda etmek zorundayım.Hafta sonunu yazlıkta arkadaşlarımla geçirmek üzere yola çıkacağım bugün.
Çanta hazırlamaktan hiç hoşlanmasam da bu yaz sürekli çanta hazırlayıp durdum. Göçebe yaşam kültürünü yaşayanlardanız biz. İnsan gitti mi yazlığa aylarca kalır değil mi?Biz en fazla bir hafta kalıp tekrardan dönüyoruz evimize.Bu sefer bir hafta de evde zaman geçirdikten sonra yine yeni yeniden yazlık yolları.

Babam ve annem evde ki çiçekleri bahane ediyorlar :)) Tabi biliyoruz ki biz,bizimkiler sürekli aynı yerde kalmaktan sıkılıyor 

Bu hafta sonu da yazlıkta lisede ki arkadaşlarımla toplanıyoruz. Ama bir arkadaşın evinde :))
Güzel güneş ve deniz dolu bir hafta sonu geçireceğiz. 


Evet böyle sevgili okuyucularım.  
"Ben kahve kokularını severim; denizin kokusunu, bir de akşam üstleri yaprakların hışırtısını dinlemeyi" diyerek sizlere veda ediyorum. 

                                   iyi hafta sonları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...