18 Ağustos 2018 Cumartesi

3 yılda neler mi değişti?



2012 yılında ders için açılan bir blog sayfası. Kaç yıl olmuş yazmayalı?

Şöyle bir baktımda son paylaşımımı eşimin (o zamanlar daha nişanlım bile değildi kendileri) askere gittiği zamanlarda yazmışım. Tekrar geri döndüğümden bahsetmişim. Sahi neden yazmadım ki? En çok sevdiğim şeyi neden bıraktım..

Dönüp bakıyorum da 2015 yılında son yazdığım yazıya; mesleğimin de bahsetmişim, yazı yazmayı sevdiğimden, okumaktan, İstanbul dan.. Hala aynı şeyleri seviyorum evet ama önceliklerim mi değişmiş benim? Önceliklerim eşim, evim, bebeğim olmuş.. Mesleğimi bırakmışım..

Kendimi sihirli bir kavanozun içine hapsetmiştim. Birinin gelip beni sihirli bir değnek ile kendime getirmesini beklemişim.. Bekledim uzun zamandır. Mutsuz değildim de, hani bazen umutsuz bir hal alır ya hayatın galiba öyle bir dönem geçirmişim.

Eski ben mi nerede? Galiba o kavanozun içinden yavaş yavaş ışıldayan tozlar ile geri çıkmaya başladı. Öyle eskimiş ki o kavanoz, o kadar yorulmuş ki, o kadar korkuyor ki, zamana ihtiyacı var..

Ah ne çok anlatacak şey var değil mi?

Bu aralar kendimi vişne reçeli yaparken buluyorum. Elimde bir tahta kaşık dalıp gidiyorum mutfağımda uzaklara.. Hayallerim neydi benim? Mutlu bir aile.. Evet çok tatlı bir bebeğim oldu.. Ağaçları ve doğaya aşık olduğumu paylaşımlarımdan görmüşsünüzdür. Adını 'Çınar' koymak istedim. Güçlü, uzun ömürü olan, insanlara güç veren bir çocuk olmasını istedim.

Eşim..ilk aşkım, ilk mutluluğum, ilk ağlayışım, ilk hayal kırıklığım, ilk çocukluğum.. Kaç insana nasip olur deli gibi aşık olduğun 15 yıldır sevdiğin bir adamla evlenmek. Çok şükür, binşükür..

Ne yapmalıyım, ne yazmalıyım derken ne kadar çok şey anlatmışım.

Artık ara ara yazma başlaycağım.. Çocuk gelişiminden, evlilikten, kendimden, hayallarimden, kitaplardan, şarkılardam bahsedeceğim.

Bir cumartesi klasiğine geri döndüm. Yazımı yazdım, yıllardır vazgeçmediğim https://www.solopianoradio.com/ dinledim, kahvemi içtim.. Birazdan teyzesi oğlumu getirir, eşim uyanır ve akşamı nasıl akşam ettiğimi bilmeden bir gün daha biter..

Öyleyse şimdilik hoş çakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...