5 Eylül 2018 Çarşamba

Eylül

Ben geldim..

İki haftadır yazmak istiyorum. Fakat minik oğlumuzun dişleri çıkmaya başladı. 2 haftadır kendime bile zaman ayıramadım.

Bugün o kadar iyi vakit geçirebildim ki, öyle mutluyum ki; eşimde sağ olsun işten geldiğinden beri oğlumuzla ilgileniyor. Şuan ikisi salonun koltuklarında uyuyor. Bende Hande Mehan -Sen Beni Güzel Hatırla şarkısı ve sıcacık kahve eşliğinde yazıyorum size.. (Şarkıyı yazının sonunda paylaşacağım), (Bu aralar Hande Mehan dinliyorum. Çok iyi geliyor, tavsiye ederim.)

En sevdiğim mevsim geldi. Sonbahar.. Böyle reklam kokan bir Eylül sevdalısı değilim. Gerçek has be has sonbahar sevdalısı var karşınızda.. Bu aylarda pek bir düşünür oluyorum. Sorguluyorum. Sakin kalabiliyorum. Çevremde kimseyi istemeyebiliyor, çokça yürüyüş ve hava almak istiyorum. Bu yıl Çınar ile nasıl olacak bilmiyorum ama bugün ilk defa Yağmur ile tanıştı. Öyle mutluydu ki, sonra şu cümle geldi aklıma; "yağmur mevsimi geldiğinde şemsiyenin altına girmekten hiç hoşlanmayan, yağmura âşık küçük bir çocuğu anlatıyordu gözleri." Evet oğlum ağaçlara, havaya, rüzgara ve yağmura aşık bir çocuk. 

Elimde Leyla ile Mecnun kitabı var bu aralar. Uzun zaman önce almıştım. Ancak başlayabildim. diziye aşık biri olarak. Çınar fırsat verdikçe okumaya çalışıyorum., ilerleyen zamanlarda kitap hakkında ki düşünceleri mi de paylaşırım sizinle.. 

Dediğim gibi öyle bir merhaba demek istedim, buralardayım. Dinliyor, okuyor, eylülün tadını çıkarıyorum. Kafamda deli sorular var. Bir ara konuşalım. Oğlumu gördünüz mü? Sizleri bu akşam tanıştırmak istedim.

Çok akşam..

Sihir devam ediyor. Saat 23:18, gece sakin, gece uzun, gece pek bir şiir.  Orta okulda aşık olduğum adamın ve oğlumun yanıbaşındayım. Uzun uzun kokularını içime çekiyor, mum ışığında onları izliyorum. Rüyamı görüyorum. Hayır, elim onların elini kavrıyor, şükrediyorum. Binşükür.. 





                                           ♪


                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...