1 Ağustos 2012 Çarşamba

Huzurlu ve keyifli geceler sevgili okuyucularım.

 Bundan yaklaşık 2 saat önce kötü bir baş ağrısıyla cebelleşen ben şuanda müthiş bir keyifle kitap okumaktayım :)) hemde en sevdiğim yerde çalışma köşemde, müziğim ve kahvem ile birlikte :) 

Daha önce ki yazımda da bahsettiğim gibi Mahir Ünsal Eriş'in yeni kitabı olan Bangır Bangır Ferdi Çalıyor Evde kitabını okumaya başlamış bulunmaktayım.
Hemde müthiş bir keyifle Mahir Beyin kitaplarını yeni okumaya başlayanlardanım. Ama şunu söylemek gerekiyor gerçekten de kalemini konuşturan yazarlarımızdan. Kitabı okurken kendimi birden Karakterlerin yerinde buldum.Kitap çok ilginç başladı. Küçük bir çocuğun ağzından anlatılıyor öykü. Öyle masum geldi ki bana anlatamam size :)) Birden kendi çocukluğuma dönüverdim. Kitabın zaten ilk sayfalarında kitabın adında neden Ferdi Tayfur'un adı geçiyor anlayacaksınız. Kitabında şöyle ifade ediyor bunu Mahir Bey 'İnsanların kederli olmayı çok sevdiği yıllar' o yıllar.Size tavsiyem bu kitabı hemen edinip biran önce okumaya başlamanız.Ben kitabı mı D&R da buldum ve  keyifle de okumaya başladım. Birde şöyle bir şey oldu Mahir bey'in facebook sayfasından gerçekten hoş bir sanatçı keşfettim Adı Tijin.Kitap ile birlikte dinlemekte ayrı bir keyif verdi bana :))


Müzikle birlikte bol kitaplı günler efendim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...