2 Ağustos 2012 Perşembe

ben artık pek mi pozitif bakmaya basladım hayata ne?

Geceler geceler ah o geceler. Nasıl bir enerji var içimde size anlatamam. Diğer yazımda bahsetmiştim size film arıyorum izlemek için diye. Bu gecenin filmi olarak da Wanderlust'u seçtim. Ama çokta pişman oldum. Türkçesi 'Bir Ömür Boyu Yolculuk'. Aslında film afişine vurulup izlediğim filmlerden biri oldu bu filmde.

Ama dediğim gibi beklentimi pekte karşılamadı. 

Neyse bu bile keyfimi kaçıramadı benim. Dedim ya size yepyeni bir sayfa açtım her şeye diye, yeni hayatımda böyle garip üzüntülere ve garip takıntılara yer yok :)) İnsan her şeyden bir şeyler öğrenir. Kötü bir kitap,kötü bir film yoktur aslında. Hepsinden küçükte olsa öğrendiğimiz bir sürü şey var. Öyle değil mi? :))

''Durmalı, durulmalı, durulanmalıyız. Ve içimize doğru bir yolculuğa çıkmalıyız.Yola çıkmalı, yolda olmalı ve yol almalıyız.Yolu bulmalı, yol olmalıyız. Ne demişti şair:En uzun yoldur, insanın içi.''




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...