2 Ağustos 2012 Perşembe

nefes arası.

günler nasıl geçiyor pek anlamış değilim. bir bakıyorum hemen akşam olmuş. şimdide öyle! şuan iftar koşuşturması arasında nasıl fırsat bulup oturdum bilgisayarımın başına bilemedim :))  bugün neler oldu neler sevgili okuyucularım bir bilseniz. gece oturup hepsini yazacağım. şimdi işlerimin başına dönüp iftar masasının hazırlığına devam etmem gerekiyor. malum akşama büyük hala bizde :))

                                                                                          şimdiden herkese hayırlı iftarlar.

2 yorum:

  1. merhabalaar:)
    ne hoşş ne cici bir sayfa bu öyle..
    takipçinizim bundan böyle.
    yalnız,izleyici panelinizi göremedim:(
    bende sizi bekliyorum sayfama,arzu ederseniz elbette.
    sevgilerimle...
    :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :)

    yeni blog kullanıcı olduğumdan dolayı bana bazı şeyler çok uzak geliyor izleyici paneli de bunlardan biri.izleyici panelini şimdi fark ettim sayenizde :)
    sayfanızı çok beğendim.bende sizin yakın takipçilerinizden olacağım :)

    keyifli günler dilerim.

    YanıtlaSil

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...