1 Ağustos 2012 Çarşamba

tılsımlı bir radyo yayını ♫♪

Bugün çok mutlu uyandım. Çünkü İstanbul da hava harika. Yağmurlu bir güne merhaba dedik. Hava böyle olunca ben daha enerjik daha bir pozitif oluyorum. Malum Ramazan ayında olduğumuz için bana kahvem maalesef akşamları eşlik etmek zorunda kalıyor ama olsun :))  

Size bahsetmek istediğim güzel bir İnternet radyosu var. Bu radyo sadece Solo Piyano üzerine yayın yapmakta. Geçen yıl bu radyoyu Haşmet Babaoğlu sayesinde keşfettim. Bir köşe yazısında Türkiye de böyle radyoların olmamasından fena halde yakınmakta idi.Ve örnek olarak http://solopianoradio.com/ 'u gösteriyordu. Bende 1 yıl boyunca bu güzel radyo sayesinde bir çok sanatçı, bir çok müzik keşfettim. Bir ara baya bir kafayı takmıştım Türkiye de neden böyle radyolar yok diye sonra da kendi kendime 'Üzülmeyin Haşmet Babaoğlu ben elimden gelen her şeyi yapacağım' dedim. Ve o günden beri herkese bu radyo yayını önerip eksikliğimiz hakkında konuşmalar yapıyorum :) 

Şimdi hava da böyle olunca yine açtım yayını İnternet üzerinden dinleyip, bir yandan da akşam izlemek için film arıyorum kendime. Sizde bu tılsımlı müzikleri dinlemek isterseniz şayet http://solopianoradio.com/ adresine girip canlı yayını takip edebilirsiniz. 

Herkese keyifli dinlemeler diliyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...