3 Ağustos 2012 Cuma

saat ilerliyor tik tak tik tak.




Sevgili okuyucularım iftar sofrası, çay faslı falan derken yine saati baya bir ilerlettik. Ama şöyle ki güzel bir insan ile keyifli bir film izleme fırsatı yakaladım :)) Eski filmlerden olan Jim Carrey 'nin The Truman Show filmini izledik birlikte. Ben daha önce bu filmi izlemiştim aslında ama pek de kendimi verememiştim o zaman. D&R da Dvd sini görür görmez alıp tekrardan izlemeliyim dedim. Epey önce almıştım bu filmi ama bu geceye kısmetmiş. Hava da sıcak mağlumunuz aldık bilgisayarı balkona koyduk filmimizi  keyifle izledik. Kesinlikle izlenilmesi gereken filmlerden diyebilirim sizlere.Filmin ayrıntılarını http://www.sinemalar.com/film/904/truman-show sitesinden de bakabilirsiniz.


Sofrayı hazırlarken demiştim ya size neler neler yaşadım bugün diye. Gelelim bu konulara. Twitter adresinde haddini bilmez, her bildiğini doğru kabul eden bir sürü insan türemiş. Aslında sanal alemde değil Dünyada. Kesin doğru benim söylediklerim diyen insanlar beni her zaman bunaltmıştır. Bugün karşıma geçmiş biri Türkiye de ki Akademik alanda yapılan çalışmaların gerçek çalışmalar olduğundan bahsediyor. Okulların iyi eğitim verdiğinden? Söyleyin bana  herhangi bir alanda bu kadar çok okul, bu kadar çok kalitesiz öğretim üyesi varken nerede kaldı kaliteli eğitim? yada nerede kaldı kaliteli elaman? Diploma almak gerçekten çok kolay Türkiye de ama kaliteli, işin ehli olan insan da bulmak bir o kadar zorlaştı. Kısacası üniversitedeki bölümlerin çokluğu beni kahrediyor. Bugün geçmiş karşıma saçmalıklar zırvalıyor kız. Hemde beni suçlayarak, kendi doğrularını bana empoze ederek. Benim düşüncelerim, benim doğrularım! Ben bunları kimseye empoze etmeye çalışmıyorum. 
Diyorum ya komik insanlar. Şuan yazarken bile sinirlenmiş durumdayım. 
Ama ne vardı hayatımız da her şeye pozitif bakmak :)) O yüzden şimdi bu ruh halinden çıkarak başka şeylerle ilgilenmek iyi gelecek. Güzel bir şarkı olabilir mesela? :)


Bugünlerde sürekli dinlediğim yeni şarkılardan birini sizlerle paylaşmak istiyorum. Klibini de sevdim şarkıyı da. Zaten oldum olası Nil'in bütün şarkılarında kendimi bulabiliyorum. O zaman Nil'in yeni albümünden 'Ben Buraya Çıplak Geldim' şarkısı benim için geliyor. 
 Keyifli dinlemeler herkese ♫♪

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Şarkı Molası ♪ ♫

.Bugünlerin şarkısı bu olsun.. Her geçen gün biraz daha büyüyorum. Hayat hep böyle miydi ki? Yoksa ben mi şimdi fark ediyorum, sorguluy...